فرماندار رومشکان:خدمت به زوار امام حسین(ع) یک افتخار است

خدمت به زوار امام حسین(ع) یک افتخار است و فقط مختص به کربلا و نجف نیست/مردم میتوانند در هر زمان و مکانی ارادت خود است به امام حسین(ع) نشان دهند.

خدمت به زوار امام حسین(ع) یک افتخار است و فقط مختص به کربلا و نجف نیست/مردم میتوانند در هر زمان و مکانی ارادت خود است به امام حسین(ع) نشان دهند.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبر ی  ویردار خبر، صبح روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ جلسه “تمهیدات مراسم اربعین حسینی” به ریاست مهندس نصیری‌پور فرماندار رومشکان و با حضور مدیران شهرستانی، هیئت‌های مذهبی و موکب داران شهرستان برگزار شد.
فرماندار رومشکان گفت: با توجه به موقعیت شهرستان رومشکان و کوتاه‌تر شدن مسیر مرز مهران از طریق رومشکان و استقبال زوار از این مسیر، ما هم می‌بایست آمادگی کامل جهت استقبال از زائران اربعین حسینی را داشته باشیم به همین منظور امسال کمیته‌های متشکل از مدیران، مردم و دوستداران امام حسین(ع) تشکیل شده است تا در بحث پذیرایی و اسکان، حمل و نقل، بهداشت، امنیت و… بتوانیم خدمتی در خور شأن امام حسین(ع) ارائه دهیم.

نصیری‌پور اظهار داشت: خدمت به زائران اربعین حسینی یک افتخار است و ممکن است نصیب همه کسی نشود، خدمت به زائران کربلای حسینی و عتبات فقط مختص کربلا و نجف نیست و مردم میتوانند در هر زمان و مکان ارادت خود را به اهل بیت پیامبر(ص) و امام حسین(ع) نشان دهند.
فرماندار رومشکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی بیش از پنج موکب در سطح شهرستان و مسیرهای منتهی به استان ایلام فعالیت خواهند داشت و در این ایام پرسنل بهداشت و درمان، پرسنل انتظامی،عوامل راهداری، بخشداران، شهرداری‌ها، دهیاران و سایر عوامل خدماتی شهرستان کمک خواهند کرد تا میزبان خوبی برای زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/

پروین بازگیر

پروین بازگیر

خبرنگار:: شهرستان خرم اباد
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9808

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: