مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران مطرح کرد:

برای حل مشکل بیکاری و اشتغال چاره ای جز وارد شدن به مقوله صنعت نداریم

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران گفت: اگر بخواهیم اشتغال و مشکل بیکاری را حل کنیم راهی نداریم جز اینکه وارد مقوله صنعت شویم. به گزارش پایگاه خبری ویردار خبر محمد ملکشاهی در نشست با خبرنگاران با اشاره به منابع طبیعی گسترده و بلا استفاده شهرستان کوهدشت افزود: چنانچه قسمتی از این زمین ها در اختیار پالایشگاه و ایجاد پترو پالایش و صنعت قرار بگیرد شاید بتوان به آینده استان امیدوار بود .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ویردارخبر؛ مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران گفت: اگر بخواهیم اشتغال و مشکل بیکاری را حل کنیم راهی نداریم جز اینکه وارد مقوله صنعت شویم. به گزارش پایگاه خبری ویردار خبر محمد ملکشاهی در نشست با خبرنگاران با اشاره به منابع طبیعی گسترده و بلا استفاده شهرستان کوهدشت افزود: چنانچه قسمتی از این زمین ها در اختیار پالایشگاه و ایجاد پترو پالایش و صنعت قرار بگیرد شاید بتوان به آینده استان امیدوار بود .

مجمد ملکشاهی با اشاره به اینکه لرستان استانی کشاورزی محور و دامداری محور است اظهار کرد: شهرستان کوهدشت نزدیک به ۲۰۰ هزار هکتار زمین دارد که یک پنجم زمین های مرغوب لرستان در اختیار این شهرستان است ولی متاسفانه با این آمار در آمد مردم نسبت به سطح استان شاید نصف نرم استان هم نباشد چرا که زمین های های وسیع که تحت عنوان کشاورزی دیم استفاده می شود عادیدی برای مردم این منطقه ندارد .

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت از لحاظ میادین نفتی و چاه های نفتی سرزمینی غنی است خاطر نشان کرد : فعال نمودن تنها یک حلقه چاه پلمپ شده ویزنهار می تواند شهرستان کوهدشت را متحول کند .

مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران به جذابیت گردشگری و سرمایه گذاری شهرستانهای کوهدشت و رومشگان اشاره کرد و گفت: دره شیرز در ۵۵ کیلومتری شما شهرستان کوهدشت و در نقطه تلاقی سه استان کرمانشاه ، ایلام و لرستان می تواند موقعیتی مناسب برای سرمایه گذاری باشد . فعال نمودن میادین و چاه های نفت شهرستان های کوهدشت و رومشگان ، ایجاد دو طرح پترو پالایشگاه و پترو پالایش ، ساخت جاده کودشت به کربلا ، تخصیص آب ۲۰۰ میلیون متر مکعبی سد سیمره، تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت ، ایجاد بیمارستان شهرستان رومشگان است از اهداف این کاندید است که در صورت راه یابی به مجلس پیگیر آنها خواهد بود .

محمد ملکشاهی کاندیدای دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای کوهدشت و رومشگان است .

صغری سپهوند

صغری سپهوند

خبرنگاروسردبیر
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: