دستور ویژه استاندار؛

مشکل حقوق و مزایای مدیران کنترل کیفیت استان لرستان برطرف گردد

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: با دستور استاندار لرستان، معاونت توسعه و منابع استانداری لرستان مامور بررسی مشکلات حقوقی مدیران کنترل کیفیت استان لرستان گردید.

به گزارش پایگاه خبری ویردارخبر؛ وحید والیزاده مرادی مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در پی برگزاری همایش بزرگ مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی خدماتی استان در روز ملی استاندارد و مطرح شدن مشکلات این عزیزان در بحث انعقاد قرارداد با کارفرمایان ، در نامه‌ای از استاندار محترم لرستان درخواست نمودیم تا موضوع توسط ایشان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: استاندار لرستان به محض دریافت این نامه در دستوری معاونت محترم توسعه و منابع استانداری را مامور نمودند موضوع تا نتیجه‌گیری نهایی مورد پیگیری قرار گیرد.

والی‌زاده مرادی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار لرستان پیرامون مساله یادشده تصریح کرد: در جلسه‌ی امروز که با ریاست معاونت محترم توسعه و منابع استانداری و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد تاکید شد با توجه به مسئولیت حقوقی و اجرایی سنگین مدیران کنترل کیفیت، هرچه سریعتر موضوع حقوقی انان می‌بایست برطرف گردد که حل این مساله به صورت جدی در طول ایام آینده در حال پیگیری می‌باشد.

صغری سپهوند

صغری سپهوند

خبرنگاروسردبیر
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9824

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: