مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان:

ساماندهی اموال و تجهیزات، حلقه مفقوده در حل مشکلات مدیریت فنی و حرفه‌ای استان است

به گزارش پایگاه خبری ویردارخبر به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای؛ علی پاشایی  طی یک بررسی میدانی و با هدف ارزیابی دارایی‌های اداره کل، اموال و تجهیزات موجود در انبارهای حوزه خرم آباد را مورد بازدید قرار داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مشکلات عمده را بلاتکلیفی، عدم ساماندهی و کاربری نادرست اموال و تجهیزات موجود در انبارها عنوان کرد، وی با اشاره به سهم املاک و تجهیزات در سبد دارایی‌ها، گفت: مشاهدات ما بیانگر این است که بخش قابل توجهی از اموال و تجهیزات موجود، یا دچار رکود شده‌اند و یا اینکه مورد کاربری نادرست قرار گرفته‌اند.

پاشایی بیان داشت با توجه به ارزش بالای این دارایی‌ها و قابلیت بازیابی آنها، می‌توان طی یک برنامه‌ریزی صحیح در راستای احیاسازی، این سرمایه‌های مغفول را به چرخه پویای آموزش فنی و حرفه‌ای اضافه و در زمینه‌های مختلف آموزشی مورد استفاده قرار داد.

علی پاشایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر مدیریت صحیح منابع، املاک و مستغلات و بهره‌برداری بهینه از آنها، گفت: نگهداری و پشتیبانی از این دارایی‌ها و امکانات زیرساختی یک اقدام زیربنایی در جهت توسعه است.

وی حفظ و نگهداری از اموال بیت المال را از ضرورت‌ها و بایدهای یک مجموعه مدیریتی دانست، ایشان همه مدیران و متولیان امر را موظف و موکلف کرد که در اسرع وقت و طی یک بازه زمانی معین، ابتدا فهرستی از اموال و تجهیزات موجود را تهیه و سپس در راستای شفاف سازی، روال قانونی مستندسازی از آنها طی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای در پایان بار دیگر بر اقدام عاجل همگان در جهت ساماندهی و تعیین تکلیف دارایی‌های اداره متبوع تاکید و صراحتا اعلام داشت با استناد به موارد آیین‌نامه اموال دولتی، هر گونه اهمال و کم توجهی در این زمینه غیر قابل بخشش خواهد بود.

صغری سپهوند

صغری سپهوند

خبرنگاروسردبیر
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9917

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: