معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند.

به گزارش پایگاه خبری ویردارخبر؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند.

سردار محمدرضا نقدی در مراسم اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن لرستان با عنوان “انیس شاهدان” که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدای خرم‌آباد با حضور بیش از یگک هزار و ۶۰۰ نفر در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) خرم‌آبادبرگزار شد، اظهار کرد: زن مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای زنان مجاهد جهان خواهند بود.زن الگوی سوم الگوی سازنده و انسان‌ساز بوده و همچون زنان غربی جنسیت بر انسانیت آنان غلبه ندارد یک انسان به معنای کامل کلمه هستند.

نقدی گفت: زنان کشور، لشکری از فرشتگان در نقش معماران ایران جدید هستند و این بانوان به درجه تکامل رسیدند و و برای کامل شدن و مطرح شدن خود را شبیه مردان نمی‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: الگوی سوم زن یعنی الگوی اسلامی که زن در آن می‌تواند اوج اثرگذاری را در میدان‌های سیاست و اجتماعی داشته باشد و قهرمانانی بزرگ را برای کارزار تربیت کند.

وی با بیان اینکه  زن انقلابی مسلمان ثابت کرده که هم می‌تواند عفیف و محجبه بود و هم در عرصه سیاسی و اجتماعی فتوحات جدیدی را کسب کرده و در سنگر خانواده نیز حضور دارد؛ این زن انقلابی مسلمان و مجاهد الگویش حضرت فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است، ادامه داد: اگر خطبه‌های بلیغ و دشمن شکن حضرت زینب(س) نبود امروز نامی از امام حسین (ع ) وجود نداشت.

نقدی خاطرنشان کرد: شیرزنان ایرانی در طول انقلاب و دفاع مقدس خیلی بیشتر از مردان حماسه آفریدند، در تاریخ انقلاب مادران شهیدی را داریم که بیش از ۵ فرزند را نثار انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه راه ما راه شهادت  ایثار و سعادت است، خاطرنشان کرد: دشمنان نیز توطئه‌های خود را علیه زنان جامعه اسلامی به کار گرفته چرا که زنان را دشمن اصلی خود می‌دانند و همین زنان قهرمانانی با روحیه ایثار، جهاد و شهادت تربیت می‌کنند و این در حالیست که از دامن زن غربی یک جوان فداکار تربیت نمی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه مردم ایران به همراه ملت‌اسلام آماده دفاع از فلسطین هستند؛ دشمن در مقابل مردم مظلوم غزه کم آورده و تنها هنرشان سوار شدن بر هواپیماها و ریختن بمب بر سر ملت‌های مظلوم است.

صغری سپهوند

صغری سپهوند

خبرنگاروسردبیر
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9771

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: