تشریح برنامه های هفته کتاب در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت هفته کتاب از بیست و سوم تا سی ام آبان ماه که به نام روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار نامگذاری شده است با شعار آینده خواندنی است آغاز خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری ویردارخبر؛ اعظم روانشاد امروز سه شنبه دوم آبان ماه در جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی اظهار کرد: جلسه امروز با مبنای هم افزایی، وحدت و ضریب توان بین دستگاه های اجرایی فرهنگی برگزار شد که از همه پتانسیل ها و ظرفیت دستگاه های فرهنگی، موسسات فرهنگی، حلقه های میانی برای برگزاری هفته کتاب استان بکار گیری خواهد شد.

وی افزود: امسال برای برگزاری هفته کتاب سیاست های خاصی را اعلام کردند که این سیاست ها شامل قابلیت مردمی بودن هفته کتاب، تاکید بر حوزه کودک و نوجوان، مسابقات کتابخانی در سطح استان، اهدای کتاب در مناطق روستایی و حاشیه خواهد بود.

روانشاد با اشاره به نشست های تخصصی و گفتمانی در سطح دانشگاهها، مساجد، مراکز مردمی و فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی، استفاده از نظرات نخبگانی با حضور کتاب فروشان، ناشران و دانشگاهیان با موضوع آسیب شناسی کتاب در طول هفته کتاب خاطر نشان کرد: در هفته کتاب اهدای کتاب در هفته کتاب بصورت ویژه بین مردم شهر خرم آباد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در طول سال هم بالغ بر بیست هزار جلد کتاب اهداء شده و این اهداء کتاب تا پایان سال ادامه دارد تصریح کرد: در طول سال برنامه اهداء کتاب و برنامه های موضوع کتاب و کتابخوانی هم ساری و جاری است ولی در هفته کتاب بصورت ویژه با یک هم افزایی بین دستگاههای فرهنگی این برنامه ها بصورت ویژه برگزار خواهد شد.

صغری سپهوند

صغری سپهوند

خبرنگاروسردبیر
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://virdarkhabar.ir/?p=9820

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: