سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۵

همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت گرفت؛ تجلیل مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از سال‌ها خدمت صادقانه بازنشستگان مدرسه‌ساز


به گزارش پایگاه خبری ویردارخبر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان؛ هم‌زمان با ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، یونس بهاروند ایرانیا، مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، با حضور در منازل بازنشستگان این اداره‌کل، از سال‌ها خدمات صادقانه آنان در عرصه مقدس مدرسه‌سازی تجلیل کرد.

در این دیدار صمیمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان با حضور در منازل آقایان محمود ستاری و مرحوم مغفور زنده یاد «فریدون نیازی» از جهادگران عرصه مدرسه‌سازی، با خانواده آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهاروند ایرانیا در دیدار با آقای محمود ستاری، از بازنشستگان و همراهان عرصه مدرسه‌سازی، از خدمات و تلاش‌های ارزنده وی در سال‌های خدمت در حوزه توسعه فضاهای آموزشی تقدیر کرد و گفت: آقای ستاری بخش مهمی از عمر خود را در مسیر پیشبرد پروژه‌های عمرانی و ارتقای زیرساخت‌های آموزشی استان سپری کرده و خدمات ارزشمندی را به نظام تعلیم و تربیت ارائه داده است.

وی در ادامه با حضور در منزل بازنشسته فقید، مرحوم فریدون نیازی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این جهادگر عرصه نوسازی مدارس، خدمات ارزشمند و ماندگار زنده یاد نیازی را در مسیر توسعه فضاهای آموزشی استان شایسته تقدیر دانست و افزود؛ بی شک تلاش‌های خالصانه این خادم عرصه مقدس مدرسه سازی در ارتقای زیرساخت‌های تعلیم و تربیت، توشه ای پربار برای اخرت آن فقید سعید خواهد بود. مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان در پایان این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحوم فریدون نیازی، برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای خانواده این فرهیخته نیک اندیش صبر، سلامتی و آرامش مسئلت نمود.

گفتنی است این برنامه‌ها با هدف تکریم جایگاه بازنشستگان و قدردانی از خدمات جهادگران عرصه مدرسه‌سازی، در فضایی آکنده از احترام، صمیمیت و قدردانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *