true
true
بازدیدها: 18در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک شنبه دوازدهم تیرماه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در مرکز پاسخگویی سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) از ساعت ۱۰ تا۱۲ حضور یافت . بهگزارش روابطعمومی آموزش فنی و حرفهای لرستان؛ میترا ابراهیمی به ارائه توضیحاتی در حوزه آموزش، مهارتآموزی، […]
بازدیدها: 18
در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک شنبه دوازدهم تیرماه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در مرکز پاسخگویی سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) از ساعت ۱۰ تا۱۲ حضور یافت .
بهگزارش روابطعمومی آموزش فنی و حرفهای لرستان؛ میترا ابراهیمی به ارائه توضیحاتی در حوزه آموزش، مهارتآموزی، دورهها و حرفههای آموزشی، صدور گواهینامه، برگزاری آزمونهای آنلاین و حضوری و فعالیتهای حوزه اداری و… به تماس گیرندگان پرداخت.
ابراهیمی درخصوص سامانه سامد گفت: سامانه سامد بستر ارتباطی بسیار مناسبی بین مردم و دولت است که از زیرساخت های بسیار ارزنده در راستای ارائه خدمت به مردم محسوب میشود که مستمراً توسط استانداریها پیگیری میگردد .
وی با ابراز خرسندی از اینکه سامانه سامد می تواند سامانه ای برای ارایه ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای هماستانیها باشد ادامه داد: مقرر گردیده پس از درج آمار تماسها در سامانه سامد مراحل پیگیری و پاسخ در کمتر از یک هفته به استانداری ارائه گردد.
🔻در ادامه بهزاد قبادی، مسئول ارزیابی عملکرد ادارهکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان بیان داشت: پس از بررسی درخواستهای تماسگیرندگان، مسائل موردنیاز به واحد مربوطه جهت پیگیری ارجاع خواهند شد.
نویسنده خبر::
true
true
true
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
true